معرفی پابندهای ترند 2023

فلزهایی که از دل طبیعت به وسیله‌ای برای انسان تبدیل می‌شوند، دارای هماهنگی بسیاری با بدن انسان هستند. به همین دلیل است که پابند طلا به شما توصیه می‌شود. پابندها جریان و گردش خون را در بدن تنظیم می‌کنند. این محصول به راحتی سیستم جریان خون را کنترل کرده و به بهترین نحو گردش را در بدن صورت می‌دهد. پابندهای ترند بسیاری امسال به بازار وارد شده‌اند. برندهای خارجی بسیار معروف مانند ژوپینگ نیز تولید پابند را افزایش داده است. طرح‌های پابند متفاوتی امروزه در بازار وجود دارد که امروز در این مطلب می‌خواهیم بهترین و زیباترین پابندهای ترند 2023 را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای متن را با ما همراه باشید.

معرفی پابندهای ترند 2023 + قیمت و خرید

بهترین پابندهای ترند 2023 را با هم ببینیم!

پابند یکی از اکسسوری‌هایی است که امروزه بسیار از آن استفاده می‌شود. این نوع محصول بسیار پرطرفدار و زیبا است. همینطور پابندها در جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند. بهترین و عالی‌ترین جنس برای خرید پابند، طلا است. پس از از نقره و استیل نیز می‌توانید استفاده کنید. همینطور که شما نیز می‌دانید، انداختن پابند به ظرافت هرچه بیشتر شما می‌افزاید. همینطور این محصول دارای خواص درمانی نیز است. مخصوصا اگر جنس پابند را به بهترین نحو انتخاب کنید، بهترین بازدهی را در درمان به شما خواهد داد. پابندهای ترند 2023 را در این مقاله مشاهده کنید.

پابند کارتیر

کارتیر یک برند بسیار معروف در حوزه بدلیجات است. این برند یک نوع زنجیر انحصاری با طرح حلقه حلقه را دارا است. به دلیل پرطرفدار بودن این طرح، بیشتر برندها از کارتیر کپی کرده‌اند و در محصولات خود این طرح را جای داده‌اند. قسمت مهم در این نوع زنجیر تنوع بسیار بالای آن است. همیشه کارتیر بسیار معروف بوده و پر استفاده واقع شده است. اما امسال کارتیر دوبل تراش فشرده بسیار طرفدار دارد. این نوع کارتیر در رنگ‌های متفاوتی عرضه شده است که طلایی و نقره‌ای عضو ثابت آن است. در سایه گالری می‌توانید پابند کارتیر دوبل تراش استیل ضد حساسیت و رنگ ثابت را خریدای نمایید. این محصول دستساز است و دارای ارزش بسیار بالایی است. همچنین اگر چندین سال نیز از پابند کارتیر استفاده کنید، تغییر رنگ نمی‌دهد و اصلا قدیمی نمی‌شود.

پابند چشم نظر

یکی دیگر از اشکالی که بسیار در مورد پابند از آن استقبال می‌شود، چشم نظر است. چشم نظر می‌تواند شما را از چشم زخم دور کند. اعتقادات قدیمیان بر این است افرادی که بسیار زیبا هستند یا نوزادان باید چشم زخم بیاندازند تا از چشم بد دور شوند. چشم نظر امروزه بسیار ترند شده است. یکی از پابندهای ترند 2023، چشم نظر است. این محصول دارای مدل‌های متنوعی است. در سایه گالری می‌توانید نوع دایره آن را خریداری نمایید. همینطور جن محصول نیز استیل رنگ ثابت است و با هر نوع پوستی سازگار است. مشخصات متفاوتی در این محصول وجود دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

پابند چشم نظر
پابند چشم نظر۱۴۰,۰۰۰ تومان

پابند صدفی

صدف نیز امروزه طرفداران و استفاده زیادی دارد. از قدیم نیز هرکدام از شما به دریا می‌رفتیم حتما صدف جمع می‌گردیم. این محصول دارای جذابیت بسیاری است. همینطور انرژی دریافتی از محصولات طبیعی بسیار نایاب و دارای حال و حس خوبی است. پس تنها نیاز است که خرید پابند صدفی مورد علاقه خود را از ما انجام دهید. این محصول با استفاده از بند بسیار محکم و با ترکیب چشم نظر ساخته شده است. نکات دیگری در مورد این محصول و خصوصیات متفاوت آن وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به مشخصات محصول، آنها را مشاهده نمایید.

پابند چشم نظر صدفی
پابند چشم نظر صدفی۹۵,۰۰۰ تومان

پابند گندمی از پابندهای ترند 2023

مدل گندمی هم از مدل پابندهای ترند 2023 است. این محصول شکل و شمایلی مانند فلش دارد. طرحی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار زیبا و خاص است. همینطور این طرح مورد پسند افراد خاصی است. پس اگر از این محصول خوشتان آمده است، بدانید که شما یک فرد خوش سلیقه هستید. این نوع محصول دارای جنس استیل رنگ ثابت و ضد حساسیت است. جنس پابند با تمامی پوست‌ها هماهنگ است و اصلا نیازی به داشتن نگرانی در مورد جنس و متریال فلزی آن نیست.

پابند گندمی استیل
پابند گندمی استیل۱۳۹,۰۰۰ تومان

پابند ماری

از طرح‌هایی که به صورت کلی در تمامی حوضه‌های زیورآلات بسیار کاربردی شده و ترند 2023 است، زنجیرهای ماری هستند. این نوع زنجیرها دارای خصوصیات بسیاری هستند. این نوع طرح در نگاه اول هر فردی را به خود جذب می‌کند. پابند ماری کاملا امروزی ساخته شده است. و دارای رنگبندی بسیار زیبا و کاربردی است. جنس فلز محصول استیل رنگ ثابت است. همینطور پابند ماری که از سایه گالری خریداری می‌کنید، دارای آویز قلب بسیار زیبایی در انتهای زنجیر زاپاس آن است.

پابند ماری استیل
پابند ماری استیل۸۵,۰۰۰ تومان

پابند بابونه

آخرین طرح در میان مردم بسیار محبوب شده است. با دیدن ظاهر آن به راحتی می‌توانید دلیل معروف شدن این طرح را ببینید. بابونه یکی از زنجیرهایی است که امسال برای ست‌های مختلفی استفاده شده است. محصولات متفاوتی با زنجیر بابونه ساخته می‌شوند. پابند بابونه یکی از این محصولات است. این نوع پابند بسیار شیک و ظریف بر روی مچ قرار می‌گیرد. متریال این نوع زنجیر رنگ ثابت است. گل زنجیر به صورت دوطرفه ساخته شده است. برای خرید پابند بابونه و مشاهده مشخصات آن به محصول زیر مراجعه نمایید.

پابند گل بابونه
پابند گل بابونه۱۳۰,۰۰۰ تومان

آیا این پابندها ثبات رنگ دارند؟

برای پیدا کردن این پاسخ تنها کافی است به صفحه محصول مراجعه نمایید.

اتصالات محصول محکم است؟

بله محصولات سایه گالری کاملا تضمینی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *